وظایف اداره دفترداری
وظایف اداره دفتر داری وتنظیم حساب ها:
- تنظیم و نگهداری حساب های جاری، عمرانی و اختصاصی و تهیه تراز ماهیانه
- نگهداری ضمانت نامه ها و اوراق بهادار وسپرده ها
- نگهداری وثبت دفاتر صدور برگه، روزنامه و دفاتر معین
- کنترل دفاتر معین از طریق حساب ها و دفتر کل
- رسیدگی به حساب های بانکی از طریق تهیه صورت های مغایرات بانکی
- تهیه و تنظیم آمار ماهیانه هزینه ها به تفکیک مواد و برنامه عملیات
- تهیه صورت های مالی و ارسال آنها به وزارت امور اقتصادی و دارائی و دیوان محاسبات
- تسویه حساب با واحدهای تابعه دانشگاه
-نگهداری حساب های خاص و خارج از شمول قانون محاسبات عمومی