تقدیر از مدیر و کارکنان برنامه و بودجه و دبیرخانه هیات امنا

۱۶ دی ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۹۹۰ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۷۱۵
نشست تقدیر از کارکنان دبیرخانه هیات امنا با حضور دکتر کارگر معاون توسعه و مدیریت منابع و دکتر خورسندی مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی، سه شنبه 16 دی ماه برگزار شد.
تقدیر از مدیر و کارکنان برنامه و بودجه و دبیرخانه هیات امنا

نشست تقدیر از کارکنان دبیرخانه هیات امنا با حضور دکتر کارگر معاون توسعه و مدیریت منابع و دکتر خورسندی مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی، سه شنبه 16 دی ماه برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر کارگر در سخنانی کوتاه، کار در محیط دانشگاه را تجربه ای ارزشمند برای انجام کارهای بزرگتر دانست و گفت: این فعالیت ها انگیزه های افراد را برای خدمت افزایش می دهد.
وی با بیان خاطراتی از چالش ها و محسنات فعالیت در پست های مختلف مدیریتی دانشگاه گفت: مدیران باید با ایجاد ارتباطات سالم در سازمان شادی سازمانی را در میان کارکنان تسری دهند تا آنها از همکاری با یکدیگر احساس رضایت و خرسندی داشته باشند. مدیر باید میان کارکنان الفت ایجاد کند تا آنها به رشد یکدیگر کمک کنند.


دکتر کارگر افزود: همه کارکنان در هر بخشی که کار می کنند، محترم و برابر هستند. مدیران باید به عدالت مراوده ای اهمیت بدهند و البته ایجاد عدالت توزیعی در میان کارمندان را نیز مورد توجه قرار دهند. بی توجهی به این موضوعات هم به مدیران و هم به پیشبرد اهداف سازمانی لطمه می زند.
معاون توسعه و مدیریت منابع ادامه داد: برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از کارکنان یکی از روش های افزایش انگیزه و رعایت عدالت در میان پرسنل دانشگاه است. امیدواریم در آینده شما کارکنان به رشد یکدیگر کمک کنید و با تقویت همکاری و ارتباطات خود عناصر ناسازگار و حتی مخرب احتمالی را کنترل کنید تا آنها نتوانند روند رو به رشد مجموعه را کند کرده و موجب نارضایتی شوند. در عین حال از زحمات، منش مدیریتی و فرهنگی و صبر بالای دکتر خرسندی علیرغم مشکلات موجود تشکر می کنم.


در ادامه دکتر خورسندی مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی معاونت توسعه و مدیریت منابع، ضمن تشکر از وقت و فرصت اختصاص یافته به خود و همکارانش از سطح کارشناسی بالای این مجموعه اظهار رضایت کرد و گفت: همکاران فعالیت های گسترده ای انجام می دهند و امسال دو کار مهم را به سرانجام رساندند که شایسته تقدیر است. یکی در دبیرخانه هیات امنا و برگزاری جلسه اصلی آن با حضور همه اعضا همراه با گزارش های بی نقص و دیگری نگارش بی نقص لایحه بودجه که بدون حتی یک مورد رفت و برگشت یا بازخورد به تصویب رسید. روحیه همکاری و دوستی ها در میان کارکنان ما کاملا تقویت شده و آنان تمامی وظایف محول شده را به خوبی انجام داده اند. اعطای لوح تقدیر و تشکر پایان بخش این نشست صمیمانه بود.


نظر شما :