شرح وظایف اداره تدارکات و پشتیبانی دانشگاه
شرح وظایف :
- دریافت فهرست لوازم فنی واداری مورد نیاز واحدها وتنظیم برنامه خرید وتدارک آنها بر اساس برنامه زمانی و اولویت ها
- دریافت درخواست کالا از واحدها و ثبت وپیگیری آن تا هنگام تحویل کالا
- استعلام بها (یا مناقصه) و مقایسه قیمت ها وانتخاب نازلترین قیمت، برابر مقررات
- تهیه برنامه سفارشات براساس برنامه خرید وموافقتنامه معامل و متعامل
- وصول کالا و توزیع آن به واحدهای مربوط
- انجام امور مربوط به ترخیص کالاهای رسیده به گمرک وحمل آن به واحدهای مربوط
- دریافت خسارات بیمه ای کالاها
- پیگیری کسری محموله ها
- کنترل انبار کلیه واحدهای حوزه ستادی بوسیله کاردکس یا کامپیوتر و انجام محاسبات آماری به منظور تشخیص خرید کالاهای مورد پیشنهاد واحدها
- تنظیم اسناد هزینه خریدها وارسال آن به واحد امور مالی و ذی حسابی