وظایف اداره رسیدگی بر اسناد
وظایف :
-رسیدگی به اسناد و لیست های حقوق و مزایای کارکنان از نظر رعایت مقررات و وجود مدارک لازم و صحت محاسبه
-رسیدگی به صورت وضعیت های پیمانکاران و صورت حساب های مهندسین مشاور
-رسیدگی به اسناد خرید و سایر هزینه های اداری و آموزشی با رعایت کامل قوانین و مقررات مالی
- کنترل مصرف اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از خرج طبق مقررات مربوط
- همکاری با حسابرسان منتخب در مواقع لزوم
- همکاری با سایر واحدهای امور مالی در رفع ایراد و نواقص اسناد
-رسیدگی به صورتجلسات تحویل و تحول روسا و مسئولین مالی واحدهای تابعه دانشگاه