تقدیر از کارکنان مدیریت امور اداری معاونت توسعه و مدیریت منابع

۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۰۸۳ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۷۴۵
نشست تقدیر از کارکنان مدیریت امور اداری دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر کارگر معاون توسعه و مدیریت منابع و دکتر زرگرباشی مدیریت امور اداری، دوشنبه 22 دی ماه برگزار شد.
تقدیر از کارکنان مدیریت امور اداری معاونت توسعه و مدیریت منابع

نشست تقدیر از کارکنان مدیریت امور اداری دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر کارگر معاون توسعه و مدیریت منابع و دکتر زرگرباشی مدیریت امور اداری، دوشنبه 22 دی ماه برگزار شد.
در ابتدای این نشست که همزمان با روز امور اداری و بزرگداشت مقام امیرکبیر برگزار شد، دکتر زرگرباشی در سخنانی کوتاه از زحمات تمامی کارکنان مدیریت امور اداری دانشگاه تشکر کرد و افزود: ما قدردان تلاش های همه عزیزان هستیم. حوزه امور اداری معاونت توسعه و مدیریت منابع وظیفه پشتیبانی از کل دانشگاه را بر عهده دارد و همکاران ما به صورت خالصانه و صادقانه در این زمینه تلاش می کنند. نتیجه این زحمات تحقق اهداف عالیه و شکوفایی کل دانشگاه است و ضمن تشکر مجدد از تمامی همکاران مدیریت امور اداری، در این جلسه از کارشناسان برتر حوزه های پنج گانه این مدیریت به طور خاص تشکر و قدردانی می شود.


در ادامه دکتر کارگر معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه ابراز داشت: در تقویم دانشگاه، روز خاصی به منظور تقدیر از زحمات کارکنان امور اداری ادارات اختصاص نیافته، ولی ضروری است از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر شود. این مراسم به پیشنهاد مدیر محترم امور اداری دانشگاه انجام شده و این نشان می دهد مسئولان این حوزه از زحمات کارکنان خود اطلاع دارند.
دکتر کارگر افزود: قبلا و به نوبت از کارکنان حوزه های امور مالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، بودجه و تشکیلات تقدیر شده و نوبت به کارکنان امور اداری رسیده که علیرغم حضور در صف مقدم خدمت رسانی، آخرین مجموعه ای هستند که در معاونت توسعه و مدیریت منابع مورد تقدیر قرار می گیرند.
وی ادامه داد: همه شما همکاران به گردن ما حق دارید و امیدواریم فرهنگ تقدیر و تشکر از همکاران حتی در صورت وجود حداقل امکانات جا بیفتد. ما قصد داریم به همه همکاران خود انگیزه بدهیم و محیط کار را به محیطی لذت بخش و مبتنی بر شور و علاقه و انگیزه مبدل کنیم تا کارمندان در محیطی آرام ودوستانه فعالیت کرده و امور مربوط به مراجعان نیز سریع تر به پیش برود.


اعطای لوح تقدیر و تشکر از کارکنان نمونه هر واحد پایان بخش این مراسم بود. این افراد عبارت بودند از خانم ها ناهید باقری کارشناس مسئول نمونه اداره کارگزینی و الهام عطائی شیخ کارشناس دبیرخانه مرکزی و آقایان محسن زارع کارشناس نمونه اداره رفاه کارکنان، رضا علیپور کارشناس نمونه اداره نظارت بر خدمات عمومی دانشگاه و جواد ستاری کارپرداز نمونه اداره تدارکات و انبار.


نظر شما :