دهمین نشست مدیران رفاهی دانشگاه‌های سطح یک کشور برگزار گردید.

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۲۴۲ اخبار اداره رفاه اطلاعیه اداره رفاه
تعداد بازدید:۹۴۰
روز سه شنبه سی‌ام دی ماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی انجام شد.
دهمین نشست مدیران رفاهی دانشگاه‌های سطح یک کشور برگزار گردید.

نشست مدیران رفاهی دانشگاه‌های سطح یک کشور در روز سه شنبه سی‌ام دی ماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی و با حضور کلیه اعضا برگزار گردید.

به گزارش اداره کل رفاهی دانشگاه تهران با توجه به شیوع بیماری کرونا و بر اساس دستورالعمل ستاد مبارزه با این بیماری، به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی دهمین نشست مدیران رفاهی دانشگاه‌های سطح یک کشور به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پس از پخش آیاتی از کلام الله مجید در ابتدا آقای جمشیدی مقدم رئیس اداره رفاه کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی به اعضای حاضر در جلسه خیر مقدم گفتند و در ادامه آقای مهندس گودرزی مدیرکل امور رفاهی دانشگاه تهران و دبیر شورای رفاهی دانشگاه‌های سطح یک کشور ضمن آرزوی سلامتی برای همه دوستان و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، از همکاری دانشگاه علامه طباطبائی به منظور فراهم کردن فرصت این نشست به صورت مجازی و حضور و مشارکت کلیه مدیران حاضر در اتاق جلسات مجازی تشکر نمودند.


آقای گودرزی از زحمات مدیران قبلی رفاه دانشگاه‌های علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی و صنعتی اصفهان تشکر نموده و به مدیران جدید رفاهی این دانشگاه‌ها خیر مقدم گفته و برای ایشان موفقیت و بهروزی آرزو کردند. سپس با اشاره به اهداف تشکیل این نشست‌ها به فعالیت‌های رفاهی دانشگاه‌ها و ضرورت به اشتراک‌گذاری منابع و امکانات در کلیه حوزه‌های رفاهی، به موضوع ارتقا سطح رفاهی و معیشتی همکاران دانشگاه‌ها اشاره داشته و گفتند می‌بایست علی‌رغم همه محدودیت‌ها، خدمت رسانی به همکاران ارجمند دانشگاهی به صورت مستمر ادامه یابد. ایشان همچنین به استفاده از ظرفیت‌های قانونی و بودجه‌ای، هم افزایی داخل مجموعه‌ها و اشتراک گذاری منابع به عنوان حلقه در دسترس تاکید کرده و با اشاره به ضرورت فعالیت در حوزه رفاه ذهنی و معنوی گفتند این موضوع از مسائل مهمی است که باید به صورت ویژه بر آن تمرکز و در راستای رفاه معنوی همکاران گام برداریم.
در خصوص استفاده از مراکز اقامتی و تهاتر فی‌مابین دانشگاه‌ها با توجه به شرایط فعلی گفتند با رعایت پروتکل‌ها و حداقل ظرفیت بهره‌مندی از مراکز اقامتی را در دستور کار خواهیم داشت. دبیر شورای رفاهی دانشگاه‌های سطح یک کشور در خصوص فعالیت‌های کمیته‌های تخصصی این شورا، با تأکید بر تمرکز بیشتر بر نظام جامع خدمات رفاهی مبتنی بر پرداخت‌های غیر نقدی (باتوجه به شرایط فعلی و شیوع کرونا)، از مسئولین کمیته‌ها به عنوان بازوهای این شورا خواستند تا نقش فعال‌تر و جدی تری داشته باشند زیرا خروجی‌های این کمیته‌ها در تصمیم گیر‌ی های شورا بسیار اثرگذار می‌باشد.
پس از آن مدیران رفاه دانشگاه‌های سطح یک کشور به ترتیب حروف الفبا نسبت به ارائه گزارش عملکرد خود با توجه به دستور جلسه اقدام نمودند و در مواردی اعم از بیمه درمان تکمیلی، موضوع تهاتر مراکز اقامتی، استفاده از خدمات رفاهی و تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با شرکتها و خدمات رفاهی ارائه شده به همکاران اعم از کارت‌ها و بن‌های رفاهی در ایام بیماری کرونا گزارشی را ارائه نمودند.
در ادامه نشست مسئولین کمیته‌های تخصصی شورای مدیران رفاهی دانشگاه‌های سطح یک نسبت به ارائه گزارشات عملکرد کمیته و جلسات برگزار شده، گزارشات خود را ارائه دادند. در کمیته تخصصی تعاون سرکار خانم سلطانی مسئول اداره رفاه دانشگاه صنعتی شریف و در کمیته تخصصی بیمه سرکار خانم مهتاب زاده مسئول واحد بیمه اداره کل امور رفاهی نسبت به توضیحات مربوطه در خصوص پیگیری‌های انجام شده در حوزه‌های تعاون و بیمه گزارش مبسوطی را ارائه نمودند. در پایان با دعوت از مهمانان حاضر در نشست که با هماهنگی دانشگاه صنعتی شریف در جلسه حضور داشتند نسبت به معرفی خدمات خود اقدام نمودند. ابتدا مدیر شرکت آتیه سازان زندگی ایرانیان به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات رفاهی و بیمه‌ای، حوزه خدماتی این شرکت را برای مدیران امور رفاهی دانشگاه‌های سطح یک توضیح دادند تا در صورت تمایل به هریک از دانشگاه‌ها خدمات رفاهی ارائه دهند. سپس مدیر فروش شرکت یدک پرو به عنوان نماینده فروش محصولات و قطعات یدکی خودرو گزارشی را ارائه دادند.
پس از آن جناب آقای مهندس گودرزی موضوع پیگیری تکمیل سند جامع رفاهی که توسط دانشگاه شیراز در حال جمع بندی می‌باشد را یادآوری نمودند تا کلیه اعضا نسبت به تکمیل سند جامع رفاهی اقدام نمایند. همچنین از مسئولین کمیته‌های تخصصی شورا درخواست نمودند تا با جدیت بیشتر در حوزه خدمات مربوطه پیگیری لازم به عمل آید. با توجه به تغییرات مدیریتی در برخی از اداره‌های رفاه دانشگاه‌های سطح یک مقرر شد در خصوص صدور احکام عضویت در شورای مدیران رفاهی دانشگاه‌های سطح یک کشور اقدام لازم به عمل آید. (منبع: https://refah.ut.ac.ir/fa/news/14547)



نظر شما :