تشریح عملکرد هیئت اجرائی منابع انسانی دانشگاه در سال 1399

۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۵۷۹ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۴۹۳
دکتر زرگرباشی مدیر امور اداری دانشگاه، عملکرد هیئت اجرائی منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبائی در سال 1399 را تشریح کرد.
تشریح عملکرد هیئت اجرائی منابع انسانی دانشگاه در سال 1399

دکتر زرگرباشی مدیر امور اداری دانشگاه علامه طباطبائی، عملکرد هیئت اجرائی منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبائی در سال 1399 را تشریح کرد.
به گفته وی در این سال، چهار جلسه هیئت اجرائی منابع انسانی دانشگاه در ماه های اردیبهشت، تیر، آبان و بهمن برگزار شده است.
دکتر زرگرباشی افزود: طی سال جاری بالغ بر 250 پرونده از لحاظ مستندات و شرایط احراز رتبه بررسی شده و از این تعداد 99 نفر از کارکنان حائز شرایط ارتقاء رتبه بوده اند که 50 نفر رتبه مهارتی، 20 نفر رتبه سه ، 21 نفر رتبه دو و 8 نفر رتبه یک را کسب کرده اند. همچنین در سال 1399 تعداد 10 نفر، پایه تشویقی دریافت کرده اند.
مدیر امور اداری دانشگاه ادامه داد: در سال 1399، 43 نفر از همکاران از مزایای اعمال مدارک تحصیلی برخوردار شده اند که از این تعداد 3 نفر مدرک دکتری، 26 نفر مدرک کارشناسی ارشد، 11 نفر مدرک کارشناسی و 3 نفر مدرک کاردانی ارائه نموده اند. در سال جاری تعداد 6 نفر از کارکنان نیز واجد شرایط ادامه تحصیل بوده اند که 2 نفر از ایشان در مقطع دکتری، 2 نفر در مقطع کارشناسی ، 1 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 1 نفر در مقطع کاردانی بوده اند.

دکتر زرگرباشی با اشاره به اینکه تبدیل وضعیت استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه نیز از وظایف هیئت اجرایی منابع انسانی است، گفت: بر اساس آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی، پس از انجام مراحل اولیه (گزینش و استعلام حراست)، اعضاء واجد شرایط تبدیل وضعیت استخدامی به استخدام رسمی در هیئت اجرایی دانشگاه مشخص می شوند و پس از تایید هیات رئیسه محترم دانشگاه احکام ایشان صادر می شود. اکثر همکاران گرامی دانشگاه طی سال های گذشته تبدیل وضعیت شده اند و در سال جاری 4 نفر باقیمانده به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شده اند.
مدیر امور اداری دانشگاه در پایان گفت: در سال 99 همانند سال های گذشته بر اساس درخواست های واصله و بررسی شرایط انتصاب افراد، تعداد 73 مورد انتصاب و عهده داری مسئولیت پست های سازمانی انجام شد که از این تعداد بیشترین موارد، انتصاب و عهده داری پست های کارشناس مسئولی به تعداد 56 نفر بوده است. همچنین 11 نفر به عنوان رئیس اداره یا گروه، 2 نفر به عنوان معاون مدیر، 3 نفر به عنوان مدیر و 1 نفر به عنوان کارشناس منصوب شده اند.


نظر شما :