ارائه گزارش امور بازنشستگی و تجمیع سوابق توسط اداره کارگزینی

۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۵۸۷ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۴۷۰
رئیس اداره کارگزینی دانشگاه، اقدامات انجام شده از سوی این اداره برای همسان سازی حقوق اعضای غیرهیات علمی و هیات علمی بازنشسته دانشگاه با شاغلان همتراز آنها را تشریح کرد.
ارائه گزارش امور بازنشستگی و تجمیع سوابق توسط اداره کارگزینی

دکتر راضیه رحمانی رئیس اداره کارگزینی دانشگاه، اقدامات انجام شده از سوی این اداره برای همسان سازی حقوق اعضای غیرهیات علمی و هیات علمی بازنشسته دانشگاه با شاغلان همتراز آنها از سوی صندوق بازنشستگی را تشریح کرد.
وی به توضیح فعالیت های فشرده یک ماه اخیر این اداره در زمینه تکمیل بانک اطلاعاتی بازنشستگان و ارسال اطلاعات و مدارک مربوط به ایثارگری، سنوات خدمتی، پایه های تشویقی و غیره بازنشستگان محترم به صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین سایر اقدامات انجام شده در راستای بهبود فرایندهای امور بازنشستگی و تجمیع سوابق پرداخت.

وی با توضیح اینکه در راستای ارائه اطلاعات بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری به این صندوق، پرونده نزدیک به 1100 کارمند بازنشسته دانشگاه بررسی شده، اظهار داشت: طی دو هفته فعالیت مداوم کارکنان این اداره به منظور تهیه فایل نهایی مشخصات کارکنان عضو صندوق بازنشستگی کشوری، فرم های مربوط به اطلاعات پایه های تشویقی، ایثارگری، پست سازمانی، سنوات خدمتی، حقوق شاغل همتراز و ... 662 عضو اداری بازنشسته دانشگاه احصاء شده و برای اعمال همسان سازی حقوق این عزیزان با کارکنان شاغل، به وزارت علوم ارسال شده است.
دکتر رحمانی افزود: اطلاعات و مدارک ایثارگری مربوط به 52 نفر از کارکنان اداری بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری برای تکمیل بانک اطلاعاتی در سامانه مخصوص ایثارگران این صندوق بارگذاری شده است.
رئیس اداره کارگزینی دانشگاه در ادامه از جمع آوری مشخصات و مدارک و تکمیل فرم های مربوط به 67 عضو هیات علمی که در زمان خدمت دارای پست اجرایی بوده و واجد شرایط تعیین شده از سوی صندوق بازنشستگی کشوری بوده اند، خبر داده و گفت: این اطلاعات جهت افزایش حقوق این افراد در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری قرار گرفته است.
وی همچنین با تشریح فعالیت های مربوط به واحد بازنشستگی این اداره در طول سال 1399 بیان کرد: ابلاغ بازنشستگی 17 نفر از اعضای هیئت علمی و غیرهیئت علمی در سال 1399 صادر شده و امور مربوط به بازنشستگی آنها انجام شده است. ایشان در ادامه با اشاره به انتقال صندوق بازنشستگی 24 نفر از کارکنان دانشگاه از سازمان تامین اجتماعی به صندوق بازنشستگی کشوری در سال 1399 از نهایی شدن فرآیند انتقال حق بیمه و تجمیع سوابق این افراد خبر داد.
دکتر رحمانی در پایان اضافه کرد: در جهت تحقق اهداف سازمانی، استفاده هرچه بیشتر از خدمات الکترونیکی و حذف فرآیندهای فیزیکی و کاغذی، فرآیند اخذ تسویه حساب کارکنان در دانشگاه الکترونیکی شده و لذا دیگر نیازی به طی کردن فرایندهای وقت گیر کاغذی و غیرمتمرکز و دوندگی و حضور فیزیکی کارکنان نیست.


نظر شما :