برگزاری آخرین جلسه شورای مدیران معاونت توسعه و مدیریت منابع در سال 1399

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۶۰۶ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۴۸۵
آخرین جلسه شورای مدیران معاونت توسعه و مدیریت منابع در سال 1399 در تاریخ دوشنبه 25 اسفند ماه با حضور دکتر کارگر معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیران این معاونت برگزار شد.
برگزاری آخرین جلسه شورای مدیران معاونت توسعه و مدیریت منابع در سال 1399

آخرین جلسه شورای مدیران معاونت توسعه و مدیریت منابع در سال 1399 در تاریخ دوشنبه 25 اسفند ماه با حضور دکتر کارگر معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیران این معاونت برگزار شد.

دکتر کارگر: به بهترین وجه اعتبارات مورد نیاز دانشگاه را مدیریت کردیم
در ابتدای این جلسه دکتر کارگر در خصوص گزارش های اداری و مالی ارائه شده توضیحاتی داده و بر اهمیت استمرار هماهنگی میان بخشی در مدیریت های حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع تاکید کرد. وی افزود: روابط دوستانه میان مدیریت های این معاونت، خدمت رسانی و پشتیبانی بهتر و کامل تر از دیگر بخش های دانشگاه را ممکن کرده است.
دکتر کارگر بر لزوم شفاف سازی بیشتر فرایندها و عملکرد روشن در این معاونت تاکید کرد و از تلاش های مدیران این حوزه در شرایط خاص سال 1399 تشکر کرد. وی مدیریت در این مقطع را مدیریت بحران دانست و برآیند عملکرد مجموعه را مثبت و موفق ارزیابی کرد.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه پرهیز از هرگونه تنگ نظری در پشتیبانی صادقانه از فعالیت های دانشگاه را مهم دانست و ضمن اشاره به مشکلات مالی شدید در سال 1399 گفت: به لطف خدا بر همه این مشکلات غلبه کردیم و علیرغم کمبودها و شرایط بحرانی اقتصادی در تمام کشور در وضعیت کرونایی به بهترین وجه اعتبارات مورد نیاز دانشگاه را مدیریت کردیم و ضمن تحقق اهداف از پیش تعیین شده ریاست محترم دانشگاه در سال 1399 اجازه ندادیم هیچ خللی در فرایندهای جاری امور دانشگاه ایجاد شود.

دکتر زرگرباشی: 1058 حکم جدید توسط همکاران اداره کارگزینی صادر و اطلاعات 640 بازنشسته به روز شد
در ادامه دکتر زرگرباشی مدیر امور اداری دانشگاه از صدور بالغ بر 1058 حکم جدید توسط همکاران اداره کارگزینی در یک ماه اخیر خبر داد که 599 حکم از این مجموعه مربوط به افزایش حقوق موضوع اصلاح مواد 19 و 20 آیین نامه استخدامی اعضای غیرهیات علمی و مابقی مربوط به مصوبات هیات اجرایی مورخ 19 بهمن ماه 1399 در مورد ارتقای پایه سالانه بعد از ارزیابی عملکرد نیمسال دوم سال جاری بوده است. احکام یادشده برای پرداخت به امور مالی دانشگاه ارسال شده و در پایان سال به همکاران عزیز پرداخت می شود.
وی افزود: حساب های مالی فعالیت های عمرانی اسفند ماه اداره تدارکات نیز علیرغم حجم بالای کارها، به روز و تسویه شده است. همچنین گزارش درخواستی وزارت علوم در خصوص اطلاعات حدود 640 نفر از بازنشستگان عزیز برای اصلاح و یکسان سازی حقوق آنان با کار فشرده همکاران اداره کارگزینی تهیه و به وزارت علوم ارسال شد.


مدیر امور اداری دانشگاه ادامه داد: اطلاعات و مستندات خواسته شده برای ایثارگران گرامی نیز استخراج و در سامانه مربوطه بارگذاری شد. جلسه کمیته ساماندهی منابع انسانی نیز علیرغم فشردگی امور، یکشنبه 24 اسفند ماه برگزار و موارد مختلفی جمع بندی شد تا در حد مقدورات و وسع، کارهای امسال به سال بعد موکول نشود.

آقای آباقری: بخش اعظم مطالبات مالی دانشگاهیان تا پایان اسفند پرداخت می شود
سپس آقای آباقری مدیر امور مالی دانشگاه با اشاره به پرداخت حقوق اسفندماه نیروهای شرکتی و نیز پاداش هیات رئیسه برای نیروهای شرکتی گفت: اطلاعات حقوق بند "و" تمامی کارکنان بر اساس احکام جدید برای پرداخت به خزانه ارسال شد که ظرف امروز یا فردا واریز خواهد شد. همچنین سند معوقه مابه التفاوت افزایش حقوق بهمن ماه و بخش دوم حقوق (اضافه کار) نیز صادر شده که در اولین روز کاری بانک ها در سال 1400 توسط بانک پرداخت می شود.
وی افزود: پاداش هیات رئیسه محترم برای کارکنان گرامی دانشگاه نیز تا پایان اسفند ماه پرداخت می شود. در ضمن با توجه به مصوبه اخیر دیوان محاسبات مقرر شده عاملان مالی با قید فوریت و هر چه سریع تر نسبت به بستن حساب های مالی سال 1399 خود اقدام کنند. علاوه بر این تلاش شده تا علیرغم مشکلات مالی و نبود منابع و نقدینگی، در حد مقدورات، مطالبات پیمانکاران و طرف های قرارداد با دانشگاه پرداخت شود.

دکتر الماسی: زیرساخت های فناورانه دانشگاه به بهترین نحو توسعه یافت
دکتر الماسی مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه نیز گزارش مفصلی از توسعه زیرساخت ها و خدمات فناوری در دانشگاه ارائه کرد و گفت: مرکز فناوری دانشگاه بستری فراهم کرد تا تمامی واحدهای اداری بتوانند امور اداری و تعاملات خود را در شرایط مطلوب انجام دهند. همچنین امکان پاسخگویی واحدهای اداری دانشگاه به مراجعان از طریق خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات تسهیل شده و زیرساخت های فناورانه دانشگاه به بهترین نحو توسعه یافت.
وی گفت: بیش از 25 قرارداد ناتمام و نیمه کاره در حوزه خدمات فناوری شامل سامانه های مختلف، توسعه شبکه و زیرساخت و غیره با تلاش و همت همکاران مرکز فناوری و پشتیبانی خوب امور اداری، مالی، عمرانی و مدیریت برنامه و بودجه به سرانجام رسیده و تعداد اندک باقی مانده در فروردین ماه سال 1400 تعیین تکلیف خواهد شد.
دکتر الماسی با اشاره به تدوین برنامه توسعه حوزه زیرساخت در سال 1400 و آسیب شناسی شرایط موجود اظهار داشت: این برنامه به مسئولان دانشگاه تحویل داده شده و امیدواریم با اجرای آن بتوانیم سطح خدمات فناوری اطلاعات را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم. انتظار می رود همکاران تلاشگر و متخصص این حوزه مورد تشویق و تفقد مسئولان قرار بگیرند.


مهندس صدری: برنامه ریزی برای اتمام پروژه های جاری عمرانی انجام شد
مهندس صدری، مدیر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه نیز با ارائه گزارش پیشرفت پروژه های عمرانی دانشگاه تا پایان سال 1399، از برنامه ریزی برای اتمام پروژه های جاری عمرانی و هماهنگی با مدیریت امور مالی دانشگاه جهت اولویت بندی تسویه حساب تعهدات مالی مربوط به امور عمرانی خبر داد.
وی همچنین برنامه سه ماهه اول سال 1400 را در خصوص پروژه های عمرانی دانشگاه ارائه کرد.

دکتر خورسندی: رشد بودجه 1400 دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها بهتر بوده است
دکتر خورسندی مدیر برنامه و بودجه و تحول سازمانی نیز گزارشی از وضعیت رشد بودجه دانشگاه در سال 1400 ارائه کرد و گفت: رشد بودجه عمومی هزینه ای در لایحه بودجه 47 درصد بوده و نسبت به سایر دانشگاه ها شرایط بهتری داشته ایم. همچنین در حال رایزنی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای افزایش بودجه دانشگاه در قانون بودجه سال 1400 هستیم.
وی همچنین گزارشی از عملکرد هیات اجرایی منابع انسانی دانشگاه به خصوص در حوزه های بودجه و تشکیلات در سال جاری که توسط اداره تشکیلات و تحول سازمانی دانشگاه تهیه شده بود، ارائه کرد. در نهایت دو گزارش از کلاس های آموزشی ضمن خدمت آنلاین و راه اندازی سامانه بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد توسط دکتر خورسندی ارائه شد.


نظر شما :