اعلام برنامه های اداره رفاه در سال جدید

تعداد بازدید:۲۱۲۱
آقای محمد جمشیدی مقدم رئیس اداره رفاه دانشگاه اهم برنامه های این اداره در سال جدید را در حوزه های مختلف تشریح کرد.
اعلام برنامه های اداره رفاه در سال جدید

آقای محمد جمشیدی مقدم رئیس اداره رفاه دانشگاه اهم برنامه های این اداره در سال جدید را در حوزه های مختلف تشریح کرد.
وی در مورد برنامه ریزی برای انتخاب شرکت طرف قرارداد بیمه تکمیلی گفت: ابتدای خرداد ماه سررسید قرارداد با شرکت بیمه تکمیلی فعلی است و طبق روال همه ساله استعلام قیمت از شرکت های بیمه معتبر دریافت می شود و با شرکتی که کمترین قیمت را با بهترین تعهدات و خدمات ارائه دهد، قرارداد بسته خواهد شد. پس از تعیین شرکت بیمه، اطلاعیه ثبت نام برای اطلاع همکاران از طریق اتوماسیون ارسال خواهد شد. سال گذشته ابتدا با شرکت البرز قرارداد بسته شد و ثبت نام هم انجام شد، اما در ادامه به علت استنکاف شرکت مذکور با دومین شرکت با قیمت مناسب یعنی شرکت بیمه دانا قرارداد بسته شد. امسال برای کسب اطلاع از میزان رضایت از عملکرد شرکت بیمه دانا یک نظرسنجی بر روی سایت قرار می گیرد.


رئیس اداره رفاه دانشگاه افزود: در حوزه اعطای تسهیلات وام در سال های قبل از بانک های ملت، سامان و بانک شهر تسهیلات دریافت شد و در سال جدید هم با بانک های مختلف در حال مذاکره هستیم تا ارائه تسهیلات با شرایط مطلوب تر ممکن شود. همچنین در تلاش هستیم تا با بانک ملت تفاهم نامه ای منعقد کنیم تا بتوانیم درصورت موافقت مدیریت امور مالی دانشگاه، اعطای وام را با حداکثر یک ضامن و کسر از حقوق توسط این مدیریت به صورت خودکار ممکن کنیم.
وی در زمینه صدور کارت های تخفیف دار گفت: مذاکراتی با بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام شده و درصدد هستیم تا کارت قرض الحسنه خرید کالا با اعتبار 30 میلیون تومان را برای خرید از فروشگاه های طرف قرارداد با بانک مذکور در اختیار همکاران قرار دهیم. در این زمینه در مرحله امضای تفاهم نامه هستیم و البته اقدامات دیگری نیز در این حوزه در دست انجام است که در آینده در مورد آنها اطلاع رسانی خواهد شد.
آقای جمشیدی مقدم با اشاره به مذاکره با یک استارت اپ برای ارائه کارت گردشگری گفت: در صورت نهایی شدن این طرح همکاران می توانند با مراجعه به بانک ملت با حضور یک ضامن معتبر 30 میلیون تومان وام با 4 درصد سود دریافت کنند. سپس با مراجعه به آژانس های مسافرتی طرف قرارداد با این استارت اپ مقاصد گردشگری مد نظر خود را انتخاب کنند. این طرح در صورت برطرف شدن شرایط ناشی از شیوع کرونا اجرایی خواهد شد.
رئیس اداره رفاه دانشگاه در مورد تاثیر شیوع ویروس کرونا بر خدمات رفاهی سفر گفت: وضعیت فعلی باعث شده خدماتی مانند تهاتر با سایر دانشگاه ها، سازمان ها و هتل ها برای استفاده از خدمات اسکان آنها فعلا مسکوت بماند. ان شاءالله همزمان با پایان شیوع کرونا، ارائه این خدمات از نو آغاز می شود و با سازمان های دیگری نیز قراردادهای مشابه خواهیم بست تا همکاران بتوانند از کمک هزینه های سفر و به خصوص کمک هزینه های سفر کیش مهر در قالب هزینه های اماکن تهاترشده استفاده کنند.
وی تصریح کرد: برای خرید اقساطی خودرو با شرکت مدیران خودرو مذاکرات متعددی انجام شده و در مرحله عقد قرارداد برای خرید خودرو با 30 درصد پیش پرداخت، اقساط 60 ماهه و 18 درصد سود هستیم. این قرارداد در آینده نزدیک نهایی می شود و اطلاعیه های مربوط به آن نیز منتشر خواهد شد. سند خودروها نیز بعد از سه ماه آزاد شده و فروش آنها ممکن خواهد بود.
رئیس اداره رفاه دانشگاه در پایان در مورد کمک هزینه سفر سال 1400 گفت:  این دستورالعمل برای سال 1400 در هیات رئیسه دانشگاه تصویب شد و طبق روال سال های قبل مبلغی به عنوان کمک هزینه سفر برای کارکنان دانشگاه در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. علاوه بر این، پس از پایان شیوع ویروس کرونا همکاران می توانند از کمک هزینه سفر خود در رستوران های طرف قرارداد دانشگاه در تهران نیز استفاده کنند و کمک هزینه سفر کیش مهر در اقامتگاه های تهاتری دانشگاه نیز قابل استفاده خواهد بود. جزئیات این دستورالعمل به زودی در اتوماسیون اداری اطلاع رسانی خواهد شد.


نظر شما :