پیام تبریک دکتر کارگر به مناسبت روز منابع انسانی

۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۴۷۱۸ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۱۲۷۰
دکتر غلامعلی کارگر معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت فرارسیدن 25 فروردین ماه، روز ملی منابع انسانی پیام تبریکی صادر کرد.
پیام تبریک دکتر کارگر به مناسبت روز منابع انسانی

دکتر غلامعلی کارگر معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت فرارسیدن 25 فروردین ماه، روز ملی منابع انسانی پیام تبریکی صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بدون شک منابع موجود در هر سازمان، ارزشمندترین و حیاتی ترین رکن آن تلقی می شوند و در صورت استفاده بهینه از این منابع، می توان ضمن تقویت هر سازمان تحقق اهداف از پیش مشخص شده را به بهترین شکل ممکن کرد. در غیر این صورت تهدیدهای بیرونی و ضعف های درونی می توانند یک سازمان را با چالشی جدی مواجه کنند.
در این برهه زمانی، حوزه توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی تلاش نمود تا ارتقای فرهنگ کاری در این معاونت به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد. تبدیل معاونت توسعه و مدیریت منابع از یک معاونت ریاستی به معاونتی برای پشتیبانی و حمایت از تمام ارکان دانشگاه به پشتوانه حمایت بی دریغ ریاست محترم دانشگاه موجب شده تا تمامی معاونت ها و دانشکده های دانشگاه با اطمینان و پشتگرمی قادر به خدمت رسانی و انجام وظایف محول شده باشند.
یکی دیگر از جنبه های مهم مدیریت منابع انسانی، ایجاد نظم اداری و چیدمان عادلانه نیروی انسانی در معاونت ها و دانشکده های مختلف با حفظ حرمت، کرامت و توجه به تخصص آنان بوده تا از توان و تخصص نیروهای دانشگاه به بهترین نحو استفاده شود و آنان با انگیزه کامل وظایف محول شده را انجام دهند. رعایت این نکته مهم علیرغم مشکلات موجود، باعث پویایی بیشتر و افزایش بهره وری و انگیزه تمامی کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی شده است.


معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه امیدوار است با دریافت نظرات و راهنمایی های سازنده همکاران و از طریق همفکری و مشارکت صاحب نظران و متخصصان این حوزه بتواند در جهت تحقق وظایف خود و نیز تعالی و رشد دانشگاه علامه طباطبائی قدم های بیشتری بردارد.
هریک از ما به عنوان بخشی از بدنه انسانی سازمان خود، همچون سلول‌هایی در هماهنگی با تمامیت بدن‌واره سازمانی فعالیت می‌کنیم و مسئولیتی اساسی در حیات و رشد این سازمان‌های زنده بر عهده داریم، بجاست فرا رسیدن  ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی را که امسال مصادف با حلول ماه مبارک رمضان است، به همه همکاران عزیز تبریک عرض کرده و امیدوارم با تدبیر و تلاش یکایک سروران گرامی، شاهد استفاده بهینه از دانش، مهارت و انگیزه شما عزیزان باشیم، یقیناً در سالی که به نام« تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» مزین شده است ، مدیریت بهینه منابع و مصارف دانشگاه با رویکرد اقتصاد مقاومتی نقشی بی بدیل در پیشبرد اهداف دانشگاه خواهد داشت و نقش همکاران محترم در دستیابی به این مهم حائز اهمیت می باشد.

غلامعلی کارگر

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :