افتتاح مرکز آموزش های تخصصی آزاد دانشگاه علامه طباطبائی در جزیره کیش

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۰ کد : ۱۵۶۱۳ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۴۳۵
مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه علامه طباطبائی در جزیره کیش طی مراسمی در تاریخ چهارشنبه دهم شهریور ماه به صورت حضوری و آنلاین در تهران افتتاح شد.
افتتاح مرکز آموزش های تخصصی آزاد دانشگاه علامه طباطبائی در جزیره کیش

در مراسم افتتاح حضوری این مرکز از جزیره کیش آقایان دکتر اردلان مدیر کل فرهنگی منطقه آزاد کیش، دکتر وحید رضایی تبار مدیر مرکز آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبائی و نماینده تام الاختیار دانشگاه، سلمان مرادی رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی معاونت توسعه و مدیریت منابع و امیر قدرتی کارپرداز این اداره حضور داشتند.


تجهیز این مرکز و تامین تمامی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری آن به همت کارکنان اداره تدارکات و پشتیبانی دانشگاه علامه طباطبائی انجام شده است. چند کلاس این مرکز به صورت سنتی با استفاده از تخته سیاه و صندلی و دو کلاس نیز با امکانات مورد نیاز برای ارائه آموزش های آنلاین مانند تخته سیاه، ویدئو پروژکتور و صندلی کنفرانسی تجهیز شده اند. دفاتری نیز برای مدیریت، منشی و کارمندان مرکز مذکور در نظر گرفته شده است. دو اتاق نیز برای اسکان مهمانان این مرکز وجود دارد.


در مرکز آموزش های تخصصی آزاد دانشگاه علامه طباطبائی در جزیره کیش، دوره هایی کوتاه مدت و بلندمدت برای رفع نیازهای منطقه آزاد کیش برگزار می شود. از جمله این دوره ها می توان به هتل داری، گردشگری، مهمان نوازی، آموزش زبان های انگلیسی، چینی، فرانسوی و عربی (کوتاه مدت)، ام بی ای و دی بی ای (درازمدت) اشاره کرد. در پایان هر دوره گواهی هایی از سوی دانشگاه علامه طباطبائی به دانش پژوهان منضبط و موفق ارائه می شود.


در جریان برگزاری این مراسم دیگر پروژه های عمرانی و پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر علی اسلامی پناه، معاون پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام صادق اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه افتتاح شد.
در ابتدای این مراسم در تهران از مرکز رشد شماره 2، موزه و سرای دختران(ایراندخت) بازدید شد و پس از آن مجموعه بوستان دانش واقع در پردیس دهکده المپیک افتتاح شد.
گفتنی است، مرکز نوآوری تخصصی تولید محتوا در دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی، مرکز نوآوری اجتماعی در دانشکده علوم اجتماعی، مرکز نوآوری علم داده و تحلیل های پیشرفته کسب و کار در دانشکده مدیریت و حسابداری، مرکز علم داده و هوش مصنوعی در مرکز رشد شماره 1 و مرکز آموزش های تخصصی آزاد در جزیرۀ کیش به صورت آنلاین افتتاح شدند.
همچنین در پایان این مراسم از سامانۀ شفافیت، سامانۀ پژوهشی و کتاب تاریخچۀ دانشگاه علامه طباطبائی رونمایی شد.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی مرکز آموزش های آزاد اداره تدارکات