دکتر صابری: بهترین شرایط را برای دیدار خانواده شهید قائمی از مرقد شهیدشان فراهم می کنیم

۱۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۴ کد : ۱۶۳۴۴ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۳۴۹
دکتر صابری سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با رادیو گفتگو ضمن اشاره به شناسایی هویت شهید گمنام دانشگاه بعد از ۴۰ سال گفت: بهترین شرایط را برای دیدار خانواده شهید قائمی از مرقد شهیدشان فراهم می کنیم.
دکتر صابری: بهترین شرایط را برای دیدار خانواده شهید قائمی از مرقد شهیدشان فراهم می کنیم

وی افزود: این شهید بزرگوار در سال 1390 به عنوان شهید گمنام در کنار شهدای گمنام دیگر در بارگاهی که پیش بینی شده بود دفن شد و در تمامی این سال ها محل رجوع دانشجویان و استادان و کارکنان دانشگاه بود و شهدای گمنام مراکز علمی ملجایی برای درد دل و راز و نیاز دانشگاهیان هستند.

دکتر صابری ادامه داد: این توفیق را پیدا کردیم که در چند روز گذشته از شناسایی یکی از این شهدا مطلع شدیم. ایشان ابراهیم قائمی نام دارد و پدر و مادرشان در شهر مشهد ساکن هستند. ما از این مساله خوشحال شدیم و فضای معنوی دانشگاه در این چند روز که از اعلام خبر مذکور سپری شده، با یاد شهدا معطر شده است.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه 16 آذر روز دانشجو هستیم مناسب دیدیم مراسم استقبال و تکریم از خانواده شهید قائمی را در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار کنیم. خانواده این شهید در مشهد مقدس اقامت دارند و ما میزبان این خانواده در تهران خواهیم بود. با برگزاری مراسم باشکوهی با حضور دانشگاهیان و عموم مردم در دهکده المپیک، روز دانشجو در دانشگاه علامه طباطبایی امسال توام با فضایی معنوی خواهد بود.

وی افزود: ایشان جوان 17 ساله ای بود که تا به امروز چهل سال از شهادتش می گذرد و خانواده این شهید چهل سال انتظار فرزندشان را داشتند و قطعا ما وظیفه داریم برای این خانواده عزیز بهترین شرایط را برای حضور و دیدار از مرقد شهیدشان فراهم کنیم.

کلید واژه ها: ابراهیم قائمی مراسم روز دانشجو رضا صابری شهید گمنام