نصب دستگاه خوددریافت پسماند خشک در دانشگاه

۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۱ کد : ۱۶۴۴۰ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۵۵۵
روز چهارشنبه ۱۷ آذر ماه یک دستگاه خوددریافت پسماند خشک جهت بهره برداری در دانشگاه علامه طباطبایی نصب شد.
نصب دستگاه خوددریافت پسماند خشک در دانشگاه

نصب این دستگاه با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲،شهردار ناحیه یک منطقه 22 و همکاری مدیریت و کارشناسان اداره مدیریت پسماند انجام شد.

مراسم نصب دستگاه مذکور با حضور جناب آقای دکتر صابری معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه و با حضور تعدادی از مدیران و روسای ادارات معاونت مذکور در سالن همکف رستوران دانشجوئی انجام شد.

این دستگاه پس از رایزنی های به عمل آمده توسط آقای علی پور از شهرداری منطقه ۲۲و نامه نگاری حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی در قالب کار جهادی تهیه و نصب شد.

دستگاه مذکور بطری های آب معدنی(کوچک و بزرگ)و بطری های فلزی را دریافت و پرس خواهد کرد و بابت هر بطری یک رسید ریالی به شخص ارائه خواهد داد. این رسیدها برمبنای تفاهم نامه ای با شهرداری منطقه ۲۲ ،تحویل نماینده تام الاختیار و مسئول این دستگاه شده و دانشگاه از مزایای آن بهره مند خواهد شد که شرایط ان در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

علاوه بر این، در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ طی تفاهم نامه ای که معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی با اداره پسماند شهرداری منطقه ۲۲ منعقد کرده، تعداد ۱۰۰عدد سطل زباله مقوایی  ۶۰لیتری و ۵۰ عدد سطل زباله مقوایی ۴۰ لیتری،جهت استفاده در دانشکده های پردیس مرکزی دانشگاه و ۳ عدد سطل زباله ۱۲۰لیتری جهت استفاده در فضای دانشگاه تحویل گرفته شد.

کلید واژه ها: معاونت توسعه و مدیریت منابع رضا صابری پسماند شهرداری