همکاری شهرداری منطقه ۲۲ با دانشگاه برای نگهداری بهینه فضای سبز

۱۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۵ کد : ۱۶۷۴۸ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۳۹۰
با توجه به رایزنی های به عمل آمده از طریق اداره نظارت بر خدمات عمومی دانشگاه با شهرداری منطقه ۲۲ هفته ای یک مرتبه جمعه ها درختان دانشگاه به صورت کامل هرس خواهند شد.
همکاری شهرداری منطقه ۲۲ با دانشگاه برای نگهداری بهینه فضای سبز

با توجه به رایزنی های به عمل آمده از طریق اداره نظارت بر خدمات عمومی دانشگاه با شهرداری منطقه ۲۲ و باهمکاری شهردار ناحیه ۱ منطقه ۲۲ و معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۲ و کارشناسان مربوط به فضای سبز آن مجموعه قرار شد هفته ای یک مرتبه جمعه ها درختان دانشگاه به صورت کامل هرس شوند.

تا به حال حدود ۵۰ درصد از درختان دانشگاه به صورت کامل هرس شده اند. در این مدت ۴۰ بسته ۲۵ کیلویی کود (گرانول) نیز برای درختان از شهرداری منطقه ۲۲ دریافت شده است.

همچنین یک نفر از کارشناسان گل و گیاه شهرداری جهت آموزش به پرسنل فضای سبز دانشگاه نیز با دانشگاه همکاری می کند. ضمنا کلیه درختانی که شاخ و برگ آنها هرس می‌شود، روزانه با یک دستگاه خاور از طرف شهرداری منطقه از دانشگاه خارج و به منطقه کوهک منتقل میشود و در آینده نیز قرار شد جهت آبیاری قطره ای فضای سبز دانشگاه اقدامات لازم صورت گیرد. لازم به ذکر است که یک دستگاه لودر هم از طرف شهرداری ،محلی را در بالای باغ گردو گود برداری کرده و کلیه برگهای دانشگاه در آن محل جمع آوری می شوند.



مراکز هرس شده در دانشگاه عبارتند از محوطه مقابل ساختمان مرکزی و پشت ساختمان مرکزی، محوطه مقابل مسجد و معاونت فرهنگی به صورت کامل و محوطه مقابل کتابخانه مرکزی دانشگاه. در پایان کلیه گلدانهای مقابل مقبره شهدا گل کاری شدند و تعداد ۱۰ عدد گلدان بزرگ هم به صورت رایگان تحویل گرفته شد.

کلید واژه ها: معاونت توسعه و مدیریت منابع شهرداری اداره نظارت بر خدمات عمومی دانشگاه