ملاقات شهردار ناحیه یک منطقه ۲۲ و هیات همراه با سرپرست دفتر مدیریت و طرح های عمرانی دانشگاه

۱۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۷ کد : ۱۶۷۷۶ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۷۷۷
مهندس کردبچه شهردار ناحیه یک منطقه ۲۲ و هیات همراه با مهندس کدخدایی سرپرست دفتر مدیریت و طرح های عمرانی دانشگاه و تعدادی از همکاران وی دیدار و گفتگو کرد.
ملاقات شهردار ناحیه یک منطقه ۲۲ و هیات همراه با سرپرست دفتر مدیریت و طرح های عمرانی دانشگاه

در جریان این دیدار مهندس کدخدایی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری شهرداری منطقه 22 برای برگزاری باشکوه مراسم وداع والدین شهید ابراهیم قائمی با پیکر مطهر ایشان، و نیز کمک به هرس درختان، نگهداری فضای سبز و مدیریت پسماندها، خواستار توسعه همکاری های دوطرف شد.

طی نشست مشترک دوطرف که با حضور آقایان مهندس شفیع نژاد رئیس اداره تامین و نگهداری، مهندس صادقی، نماینده حوزه مدیریت فنی و عمرانی، آقای فرج زاهدی مسئول امور مالی مسجد دانشگاه و نیز آقای جایباش رئیس خدمات شهری منطقه 22 و مهندس رضایی از دفتر شهردار ناحیه یک منطقه 22 صورت گرفت، مهندس کدخدایی خواستار مساعدت شهرداری برای ترمیم آسفالت و زیباسازی دانشگاه، ارتقای تامین و نگهداری تاسیسات و کمک به برخی تعمیرات اساسی در دانشگاه و غیره شد. همچنین برای برخی همکاری های مشترک و افزایش تعامل در آینده نیز برنامه ریزی شد.

مهندس کردبچه نیز با اشاره به توانمندی های خاص دانشگاه علامه طباطبایی خواستار ارائه خدمات آموزشی در حوزه آموزش های شهروندی، مساعدت برای ارائه خدمات رفاهی و ورزشی و غیره شد. وی تصریح کرد: ما در حوزه های عمرانی، فرهنگی، مذهبی و غیره آماده کمک به دانشگاه هستیم و از استفاده از توانایی های نخبگان دانشگاهی برای ارتقای شیوه اداره شهر، بهبود شرایط عمرانی و شهرسازی و غیره استقبال کرده و آماده دریافت طرح های نخبگان هستیم.

کلید واژه ها: احسان کدخدایی دفتر مدیریت و طرح های عمرانی دانشگاه شهرداری منطقه 22