دیدار ثمربخش سرپرست دانشگاه و شهردار منطقه ۲۲ تهران

۲۰ دی ۱۴۰۰ | ۲۱:۱۶ کد : ۱۶۸۲۹ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۴۴۶
دکتر عبدالله معتمدی سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی با مهندس محمدی شهردار منطقه ۲۲ تهران دیدار و دو طرف در مورد طیف گسترده ای از موضوعات مشورت و رایزنی کردند.
دیدار ثمربخش سرپرست دانشگاه و شهردار منطقه ۲۲ تهران

در این دیدار علاوه بر سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر صابری معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، دکتر رهبرپور رئیس دفتر حقوقی و آقای ابوترابی مشاور حقوقی دانشگاه و مهندس کدخدایی مدیر فنی و عمرانی دانشگاه حضور داشتند.

مهندس محمدی شهردار منطقه 22 تهران وهیات همراه در این دیدار از نظرات و درخواست های دانشگاه در مورد موضوعات مختلف آموزشی، فرهنگی، عمرانی و فنی مطلع شدند و به طور متقابل خواستار همراهی دانشگاه برای برطرف شدن نیازهای شهرداری منطقه 22 در حوزه های فنی و عمرانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و غیره شدند.

دو طرف جلسه یادشده را مفید و مهم قلمداد کرده و انتظار می رود در آینده نتایج ارزشمند این نشست به تدریج عملیاتی شده و در مورد آن اطلاع رسانی شود.
این نشست به دنبال دستور دکتر زاکانی، شهردار محترم تهران در بازدید از دانشگاه علامه طباطبائی مبنی بر لزوم حل و فصل و مساعدت به دانشگاه در خصوص موضوعات میان شهرداری تهران و دانشگاه علامه طباطبائی، به منظور بررسی و تعیین تکلیف موضوعات مشترک با حضور نمایندگان دو طرف تشکیل شد و در پایان تصمیمات و توافقاتی حاصل گردید.
احداث مجتمع مسکونی خوابگاهی، اجرای باقیمانده طرح جامع درپردیس شماره یک دانشگاه، (دانشکده علوم اجتماعی و دانشکده حقوق و علوم سیاسی)، شروع عملیات ساختمانی دانشگاه در زمین های خرگوش دره و تعیین تکلیف بخشی از بدهی های مشترک از جمله مهم ترین محورهای مورد بحث در این نشست بود.

کلید واژه ها: عبدالله معتمدی شهرداری منطقه 22 رضا صابری