برگزاری جلسه هیأت مدیره مجمع صنفی اساتید دانشگاه علامه طباطبایی

۰۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۳ کد : ۱۶۹۰۶ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۸۸۴
جلسه هیأت مدیره مجمع صنفی اساتید دانشگاه علامه طباطبایی در تاریخ ۲۹ دی ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد.
برگزاری جلسه هیأت مدیره مجمع صنفی اساتید دانشگاه علامه طباطبایی

جلسه هیأت مدیره مجمع صنفی اساتید دانشگاه علامه طباطبایی در تاریخ 29 دی ماه سال 1400 با حضور آقایان دکتر رضا صابری، دکتر روح اله حاج زرگر باشی، دکتر محمد جمشیدی مقدم، دکتر علیرضا عبداللهی نژاد، دکتر محمد قاسمی، دکتر حسنعلی مؤذن زادگان و دکتر مجید صالح بیک برگزار شد.

در ابتدا دکتر مؤذن زادگان در مورد مسائل به وجود آمده به علت تغییر صندوق تامین اجتماعی به صندوق بازنشستگی کشوری برای اساتید مواردی را مطرح نمودند و گفتند اکثر اساتید از جریمه تغییر صندوق اطلاعی نداشته اند. سپس در زمینه فعال شدن تعاونی های دانشگاه به خصوص تعاونی مسکن مواردی مورد بحث قرار گرفت تا دانشگاه پشتیبانی های لازم را به عمل آورد.

در ادامه دکتر صالح بیک در زمینه ترفیع ها وامتیاز های شرکت در جلسات (که امتیازی برای پست های اجرائی باشد) و نیز مشکلات پژوهشی مواردی را مورد تأکید قرار داد.

دکتر عبدالهی نژاد بیشترین دغدغه همکاران هیات علمی را بخش مسکن دانست و خواستار استفاده از پتانسیل های درون سازمانی در این زمینه شد. ایشان در زمینه حکم ویژه (تمام وقت اساتید) نیز مواردی را مطرح نمود.

دکتر قاسمی از اعضای کمیته مجمع صنفی اساتید، در زمینه مسکن گفت پس از اینکه قسمتی از زمین دانشگاه به اتوبان اختصاص داده شده، مقرر شد شهرداری در ازای آن زمینی به دانشگاه اختصاص دهد و باید این مساله پیگیری شود.

در پایان دکتر صابری معاون محترم توسعه و مدیریت منابع به موارد مطرح شده پاسخ دادند و در مورد تغییر صندوق نیز اظهار داشتند که دانشگاه در مورد برطرف نمودن این مشکلات، همکاری های لازم را به عمل می آورد.

کلید واژه ها: معاونت توسعه و مدیریت منابع رضا صابری مجمع صنفی اساتید