برگزاری جلسات تخصصی با مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق تهران بزرگ جهت مدیریت مصرف برق

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۳ کد : ۱۸۷۶۹ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۵۲۵
جلسات تخصصی با مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق تهران جهت مدیریت مصرف برق با حضور مدیران ارشد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
برگزاری جلسات تخصصی با مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق تهران بزرگ جهت مدیریت مصرف برق

طی هفته های گذشته جلساتی بین مدیران ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شامل آقایان دکتر رضا صابری معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، احسان کدخدایی رئیس دفتر مدیریت و طرح های عمرانی دانشگاه و مجری طرح پایش مصرف برق مراکز دانشگاهی، آموزشی، فناوری و پژوهشی در خصوص ارائه راهکارهای موثر جهت مدیریت مصرف برق برگزار شد.

در این نشست دکتر حسین قاسمی مجری طرح پایش مصرف برق مراکز دانشگاهی ضمن ارائه راهکارهای موثر در خصوص کاهش مصرف برق دانشگاه ها مطابق قوانین مصوب، خاطر نشان کردند که از مهمترین رسالت های این شرکت، ارائه خدمات مطلوب و تامین برق پایدار به مشترکین پایتخت می باشد که این مهم با فرهنگ سازی مصرف صحیح انرژی در سطح جامعه و ارتقا سطح دانش و آگاهی در شکل گیری بهینه افکار عمومی توسط مراکز عالی علمی و آموزشی میسر خواهد بود.

ایشان ضمن قدردانی از مراکزی که در این شرایط حساس همراهی و همکاری قابل توجهی در مدیریت صحیح مصرف برق داشته اند، خواستار افزایش مشارکت مراکز علمی  -پژوهشی در اجرای طرح های قابل اجرا در مدیریت بار شدند.

دکتر صابری، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبایی نیز ضمن استقبال و قدردانی از جهت ارایه راهکارهای مناسب و برگزاری چنین نشست های تخصصی، همکاری و تعاملات و ارج نهادن به علم و پژوهش و مراکز دانشگاهی توسط شرکت توزیع تهران بزرگ، خواستار همکاری های دو جانبه و برنامه ریزی های بلند مدت جهت گذر از پیک بار در سال های آینده شدند.

ایشان خاطر نشان کردند که دانشگاه علامه طباطبایی راهکارهای مدیریت مصرف برق را اجرایی نموده است و توانسته است در این شرایط همکاری لازم را داشته باشد.

کلید واژه ها: رضا صابری مصرف برق دانشگاه علامه طباطبایی