تقدیر از پرسنل مدیریت فنی و طرح های عمرانی دانشگاه علامه طباطبائی

۰۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۷ کد : ۲۰۸۱۸ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۳۸۳
در مراسم مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ و با حضور ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم توسعه و منابع از پرسنل خدوم مدیریت فنی و طرح های عمرانی دانشگاه علامه طباطبائی تقدیر شد.
تقدیر از پرسنل مدیریت فنی و طرح های عمرانی دانشگاه علامه طباطبائی

در طی مراسمی در تاریخ 1401/11/26 در سالن شورای دانشگاه و با حضور ریاست محترم دانشگاه و معاون محترم توسعه و مدیریت منابع از زحمات مدیر محترم فنی و طرح های عمرانی و پرسنل محترم آن مدیریت، برای تکمیل زیرساخت های مورد نیاز جهت انتقال دانشکده علوم ریاضی به پردیس 2 تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم جناب آقای مهندس کدخدایی شرح مختصری از فعالیت های ارائه شده را به سمع و نظر حاضرین رسانید و در ادامه جناب آقای دکتر صابری ضمن تشکر از پرسنل خدوم، گزارشی از خدمات صورت گرفته با در نظر گرفتن شرایط اعتباری دانشگاه ارائه نمودند، مراتب از سوی ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر معتمدی مورد تجلیل قرار گرفت و ایشان در سخنان خود از زحمات معاون محترم توسعه و مدیریت منابع و پرسنل مدیریت محترم فنی و طرح های عمرانی قدر دانی نمودند.

 

کلید واژه ها: دکتر صابری دکتر معتمدی معاون توسعه و مدیریت منابع مهندس کدخدایی ریاست دانشگاه دانشگاه علامه طباطبائی مدیریت فنی و طرح های عمرانی پرسنل مدیریت فنی و طرح های عمرانی تقدیر