سومین نشست معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه‌طباطبائی با کارکنان اداری برگزار شد

۰۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۳ کد : ۲۴۷۸۹ اخبار اداری و مالی اطلاعیه ها آرشیو اخبار اداری
تعداد بازدید:۹۰
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه‌طباطبائی در نشستی صمیمی با کارکنان علمی و اداری گفت: تعالی هر مجموعه، فقط با همدلی و رایزنی اتفاق می‌افتد. گفت‌و‌گو و در میان گذاشتن نظرات و شنیدن انتقادات، مسیر روشنی را برای تعالی و ترقی به روی مجموعه ما باز می‌کند.
سومین نشست معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه‌طباطبائی با کارکنان اداری برگزار شد

 نشست صمیمی دکتر عباسعلی وفایی، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه‌طباطبائی و مدیران این معاونت، با یاوران علمی(کارکنان) دانشگاه، با هدف اطلاع‌رسانی برنامه‌های معاونت توسعه و مدیریت منابع و همچنین شنیدن نظرها، انتقادها و دریافت پیشنهادهای کارکنان دانشگاه،‌ در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری این دانشگاه برگزار شد.
دکتر وفایی در ابتدای این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به برگزاری نشست‌های مشترک برای پاسخگویی به پرسش‌های کارکنان دانشگاه اشاره کرد و گفت: هرچه این نشست‌ها بیشتر شود، همدلی‌ها افزایش پیدا می‌کند.
وی عنوان کرد: معاونت توسعه و مدیریت منابع مسئولیت حوزه‌های پشتیبانی، تدارکاتی و مالی را بر عهده دارد، به همین دلیل با همه کارکنان و استادان دانشگاه در ارتباط است. بنابراین لازم است که جلسه‌های متعددی برای شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات کارکنان و استادان برگزار شود.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه‌طباطبائی با تاکید بر اینکه همه ما در قبال پاسخگویی به کارکنان مجموعه خود مسئول هستیم، افزود: بنده معتقدم اگر در جایی مسئولیتی به انسان واگذار می‌کنند چنانچه رضای جمعی اتفاق نیفتد، فرد مسئول نمی‌تواند در آن مسئولیت موفق باشد. 
وی با اشاره به برگزاری دو نشست پیشین، گفت: تلاش کردیم به بخش قابل توجهی از نظرات، انتقادات و پیشنهاداتی که همکاران در نشست نخست مطرح کردند، توجه و برای حل مشکلات تلاش کنیم. 
دکتر وفایی در ادامه نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در معاونت توسعه و مدیریت منابع پرداخت و اظهار کرد: در ابتدای پذیرش این مسئولیت گشایش‌های مالی خوبی برای دانشگاه حاصل و در ماه‌های گذشته نیز بودجه دانشگاه دوبرابر شد. این گشایش‌های مالی سبب شد خدمتگزاری به همکاران علمی و اداری دانشگاه بیشتر شود و بدهی‌هایی که دانشگاه به این همکاران داشت، تقریبا به صفر برسد. همچنین بیشتر درخواست‌ها در حوزه‌های مختلف کارمندی، تجهیز دانشکده‌ها و معاونت‌ها درخواست‌ها پاسخ داده شده و خریدهای فراوانی انجام داده‌ایم.
در ادامه جلسه نیز دکتر فرشته آزادی پرند، مدیر مرکز فناوری اطلاعات، دکتر علیرضا فخاری، مدیر امور اداری، حسن آباقری، مدیر امور مالی و احسان کدخدایی، مدیر فنی و عمرانی دانشگاه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در مدیریت تحت مسئولیت خود ارائه دادند.
در پایان نشست و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، کارکنان به بیان مسائل و مشکلات موجود در حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه‌طباطبائی پرداختند و معاون توسعه و دیگر مدیران این معاونت، به پرسش‌های مطرح شده از سوی کارکنان پاسخ دادند.