افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه علامه طباطبائی

۰۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۸۲۴ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۳۱۷۰
در روز دوشنبه مورخ 30 بهمن ماه 1395 به همت معاونت توسعه و مدیریت منابع، پروژه های عمرانی دانشگاه ، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.
افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه علامه طباطبائی

 


در روز دوشنبه مورخ 30 بهمن ماه 1395 به همت معاونت توسعه و مدیریت منابع، پروژه های عمرانی دانشگاه شامل مجتمع فرهنگی- آموزشی دانشگاه (مسجد، درمانگاه، موزه و بخش های اداری واقع در این ساختمان با زیربنای 6800 متر)، مرکز رشد و کارآفرینی، ساختمان معاونت دانشجویی و ساختمان گل نرگس واقع در مجتمع دانشجویی دخترانه شهید سلامت، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر ضیاء هاشمی معاون فرهنگی، دکتر شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم و دکتر صدیقی رییس سازمان دانشجویان، دکتر سلیمی رئیس دانشگاه، دکتر ویژه معاون توسعه و مدیریت منابع و سایر معاونان و روسای دانشکده ها و مدیران بخش های دیگرافتتاح شد.


ساختمان مجتمع آموزشی- فرهنگی امام علی (ع) به عنوان پروژه اصلی دانشگاه با زیربنای ۶۸۰۰ مترمربع است که این ساختمان شامل: مسجد، درمانگاه، موزه و بخش‌های اداری دانشگاه است. پروژه‌های جنبی دانشگاه که مورد بهره برداری قرار گرفتند شامل یک ساختمان معاونت دانشجویی دانشگاه است که این ساختمان حاصل بازسازی دو بلوک خریداری شده در مجاورت پردیس اصلی با زیربنای ۱۸۰۰ متر است. همچنین ساختمان مرکز رشد و کارآفرینی از دیگر پروژه‌های افتتاح شده است. این ساختمان حاصل بازسازی و تغییر کاربری خوابگاه شهید ارشادی دانشگاه است که به منظور مرکز رشد و کارآفرینی با زیربنای حدود ۲۵۰۰ متر افتتاح شد. پروژه‌ جنبی دیگر که مورد بهره برداری قرار گرفت ساختمان گل نرگس است. این ساختمان با کاربری آموزشی و فرهنگی در ۴ طبقه و در محل خوابگاه شهید سلامت احداث شده است.

 

 


نظر شما :