مراسم تودیع و معارفه مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی

۲۳ آبان ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۶۶۸ اخبار اداری و مالی
تعداد بازدید:۵۳۷۵
مراسم معارفه دکتر رضا زمانی به سمت مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی و تودیع دکتر محمد صالح ترکستانی ، برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه  مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی

 

مراسم معارفه دکتر رضا زمانی به سمت مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی و تودیع دکتر محمد صالح ترکستانی با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیران این حوزه، صبح روز دوشنبه مورخ 96/08/22  در محل سالن شورای ریاست دانشگاه برگزار شد.
دکتر محمدرضا ویژه معاون توسعه و مدیریت منابع  دانشگاه در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات انجام شده در مدت مسئولیت دکتر ترکستانی ، به سیاست های اتخاذ شده در طی ۲ سال گذشته در اصلاح امور این مدیریت اشاره کرد و بیان داشت: این مدیریت به لحاظ پشتیبانی و ارتباط با بخش های مختلف دانشگاه نقش کلیدی و مهمی را بر عهده دارد. او با اشاره به ساماندهی امور برنامه ریزی بودجه، تشکیلات و نظارت بر اجرای آن بر اساس سیاست های دانشگاه افزود: در طی مدت دو سال گذشته در اجرای بخش زیادی از این مهم با همکاری دکتر ترکستانی موفقیت های خوبی را شاهد بودیم که امیدواریم این حرکت ادامه داشته باشد.


 معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه در ادامه با اشاره به ویزگی های مدیریتی و توان اجرایی دکتر ترکستانی افزود: ارتباط موثر با مرکز هیات های امنا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیریت های داخلی دانشگاه از درایت و کاردانی و تدبیر ایشان بوده است که دستاوردهای خوبی را به دنبال داشته است. مجموع این ویزگی ها زمینه ساز پیشنهاد مسئولیت به ایشان از سوی بنیاد ملی نخبگان شد و با موافقت ریاست محترم دانشگاه دکتر ترکستانی در عرصه دیگری به ارائه خدمات خود به کشور مشغول خواهند شد.


 دکتر ویژه در ادامه با معرفی دکتر رضا زمانی به سمت مدیر جدید برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه گفت: در بررسی برای انتخاب مدیر این مجموعه تمرکز بر افرادی بود که حائز این ویژگی ها باشند و بر این اساس با توجه به سوابق کاری دکتر زمانی در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و ارتباط با سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این مسئولیت را به ایشان محول نمودیم. او با اشاره به مشکلات و تنگناهای اجرای به خصوص در بخش های اعتباری و مالی تاکید کرد: پذیرش این مسئولیت از سوی مدیران از روحیه مسئولیت پذیری و فداکاری این عزیران است. او تصریح کرد: باید برای دانشگاهی که معلق به همه ماست وقت بگذاریم و به مسئولیت خطیر خود در این  زمینه عمل نماییم.
در ادامه این مراسم دکتر ترکستانی با تشکر از حسن اعتماد ریاست دانشگاه در اعطای مسئولیت مدیرت برنامه و بودجه دانشگاه گفت: در طول این مدت تجربه ها و درس های زیادی را کسب نمودم و خدا را شاکرم که موفق شدم در ادای این وظیفه اثرگذار باشم. او با تقدیر از همکاری مدیریت های مختلف حوزه اداری و مالی و همکاران مدیریت برنامه، بودجه و تحول سازمانی دانشگاه اضافه کرد: آشنایی و همکاری با این عزیزان در ذهن ماندگار است موفقیت روز افزون در ادامه این مسیر را برایشان مسألت دارم.
سپس دکتر رضا زمانی با تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه و معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه بیان داشت: با توصیفاتی که دوستان بیان داشتند خوشحالم که فضای خوب و تعاملی بین مدیران و کارشناسان وجود دارد و امیدوارم که با همکاری و حمایت این مجموعه بتوانم در ادامه این مسیر و اهداف ترسیم شده آن به توفیقاتی نائل گردم. در پایان این مراسم معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدیه از تلاش های دکتر ترکستانی تقدیر کردند و حکم مسئولیت دکتر زمانی را به ایشان ابلاغ نمودند.

 


نظر شما :