اطلاعیه صدور بیمه نامه رایگان آتش سوزی منازل مسکونی درسال 97- شماره 1

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۴۱۰ اطلاعیه اداره رفاه
تعداد بازدید:۹۸۶
قابل توجه همکاران محترم علمی، اداری، بازنشسته و تحت پوشش شرکت خدماتی دانشگاه
اطلاعیه صدور بیمه نامه رایگان آتش سوزی منازل مسکونی درسال 97- شماره 1

قابل توجه همکاران محترم علمی، اداری، بازنشسته و تحت پوشش شرکت خدماتی دانشگاه


 پیرو توافقات به عمل آمده با شرکت بیمه پارسیان در خصوص صدور بیمه نامه رایگان آتش سوزی منازل مسکونی بیمه شدگان، موارد ذیل را به استحضار می‌‌‌ رساند؛
1- صدور بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی بیمه شدگان مختص استفاده کنندگان از خدمات بیمه تکمیلی درمان در سال 97 و به مدت یکسال می باشد.
2- صدور بیمه نامه آتش سوزی به صورت رایگان بوده و در مقابل خطرات (آتش سوزی، صاعقه، انفجار) ساختمان (ارزش اعیانی) و تا سقف سرمایه 600/000/00 ریال را پوشش می دهد.
3- در صورت تمایل همکاران جهت افزایش سرمایه مورد بیمه (مازاد بر ششصد میلیون) ریال به ازاء هر 10000000  ریال مازاد مبلغ 10/90 (هزار و نود) ریال حق بیمه با احتساب مالیات بر ارزش افزوده منظور می گردد که به صورت یک مرحله از حقوق متقاضی کسر خواهد شد.
4- ساختمان معرفی شده می بایست به نام شخص بیمه شده (سرپرست) یا همسر وی باشد.
5- همکاران گرامی می بایست نسبت به تکمیل اطلاعات شخصی، درج آدرس دقیق و کدپستی اقدام نمایند.
6- بیمه شدگان می بایست از روز دوشنبه مورخ 97/11/15 لغایت پایان ساعت اداری روز چهارشنبه مورخ 97/11/24 با مراجعه به کارتابل اتوماسیون اداری، ایجاد نامه، اداره رفاه، فرم بیمه رایگان آتش سوزی منازل مسکونی را انتخاب و نسبت به تکمیل و ثبت درخواست الکترونیکی اقدام نمایند. بدیهی است بعد از انقضاء زمان اعلام شده امکان صدور بیمه نامه، مقدور نمیباشد.

 


نظر شما :