ششمین نشست مدیران رفاهی دانشگاه های سطح یک کشور

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۷۳۰ اخبار اداره رفاه
تعداد بازدید:۱۱۰۰
ششمین نشست مدیران رفاهی دانشگاه های سطح یک کشور ، روز پنج شنبه مورخ 1397/11/11 برگزار گردید.
ششمین نشست مدیران رفاهی دانشگاه های سطح یک کشور

ششمین نشست مدیران رفاهی دانشگاه های سطح یک کشور روز پنج شنبه مورخ 1397/11/11 در شهرستان چالوس با حضور مدیران رفاهی دانشگاه های: " علامه طباطبائی، تهران، صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، علم و صنعت ایران، خواجه نصیر الدین طوسی، شهید بهشتی، فردوسی مشهد، شیراز، اصفهان و تبریز "برگزار گردید.
با توجه به مصوبه آخرین نشست معاونین اداری و مالی دانشگاه های سطح یک کشور در خصوص موضوع یکسان سازی قرارداد های بیمه درمان تکمیلی، بحث و تبادل نظر انجام شد. همچنین اصلاحات و پیشنهادات در مورد تفاهم نامه تهیه شده اعمال و مورد تایید اعضا قرار گرفت و مقرر گردید به منظور تصویب نهایی در جلسه آتی شورای معاونین اداری و مالی ارائه گردد. لازم به توضیح است در صورت تصویب این طرح تمامی دانشگاه های سطح یک می توانند از خدمات یکسان و مشترک شرکت بیمه ای طرف قرارداد با شرایط مطلوب بهره مند شوند. همچنین موضوع نرم افزار جامع مراکز اقامتی، گردشگری و تفریحی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر گردید نسخه نهایی آن توسط دانشگاه فردوسی مشهد ظرف حداکثر یک ماه آینده ارائه گردد.
درنشست مذکور آخرین اقدامات انجام شده، تفاهم نامه های منعقده و در دست اجرا توسط هر یک از دانشگاه ها در حوزه های مختلف مراکز اقامتی، وام، فروشگاه ها و مراکز خرید به اطلاع اعضای جلسه رسانده شد.
ضمنا نمایندگان تعدادی از شرکت های ارائه دهنده خدمات رفاهی به معرفی انواع محصولات و شرایط اعطای تخفیفی و تقسیطی پرداختند.
در انتهای نشست نیز کمیته های تخصصی مربوطه به بیان گزارش عملکرد خود پرداخته و اعضای حاضر در جلسه نیز نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های خود را بیان نمودند.

 


نظر شما :