اطلاعیه ثبت نام بیمه تکمیلی درمان گروهی سال 98

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۹۱۱ اطلاعیه اداره رفاه
تعداد بازدید:۷۶۶
با عنایت به قرارداد بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث گروهی دانشگاه علامه طباطبائی در سال 1398 با شرکت بیمه دانا...
اطلاعیه ثبت نام بیمه تکمیلی درمان گروهی سال 98

با عنایت به قرارداد بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث گروهی دانشگاه علامه طباطبائی در سال 1398 با شرکت بیمه دانا امکان ثبت نام برای همکاران محترم شاغل علمی و اداری (رسمی، پیمانی، قراردادی و قرارداد همکاری در مدت محدود) محترم دانشگاه که تمایل به استفاده از خدمات بیمه تکمیلی را دارند، فراهم شده است. لذا تمامی افراد می توانند از روز دوشنبه مورخ 1398/02/30 لغایت روز چهارشنبه 1398/03/08 صرفاً از طریق سامانه اتوماسیون اداری - بخش خدمات رفاهی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

همکاران ارجمند لطفاً قبل از ثبت نام به نکات ذیل توجه داشته باشند:

1- متقاضیان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی درمان در سال 98 می بایست نسبت به ثبت نام در مهلت تعیین شده اقدام نمایند. بدیهی است عدم ثبت نام به منزله انصراف از خدمات بیمه تکمیلی درمان محسوب خواهد شد.

2- متقاضی می بایست قبل از ثبت نام، تعهدات طرح 1 و طرح 2 بیمه تکمیلی (پیوست)را مطالعه نموده و پس از بررسی اقدام به ثبت نام نماید.

3- بعد از ثبت نام و در صورت استفاده از خدمات بیمه تکمیلی به هیچ عنوان امکان انصراف تا پایان قرارداد (1399/02/31) وجود نخواهد داشت و بیمه شده می بایست حق بیمه خود و افراد تحت تکفل را تا پایان قرارداد پرداخت نماید و برای کارکنانی که قطع رابطه همکاری آنان با دانشگاه بصورت ارادی (از قبیل استعفاء، انتقال، مامور، غیبت، بازخرید و یا هر گونه خلع استخدامی) است، می بایست صد در صد حق بیمه شخص و افراد تبعی تا پایان قرارداد توسط وی پرداخت شود.

4- سرانه حق بیمه برای هر یک از بیمه شدگان (سرپرست یا افراد تبعی) جهت طرح 1 (بدون سقف مطابق با تعرفه های وزارت بهداشت) ماهیانه مبلغ 1/600/000 ریال که هشتصد هزار ریال سهم کارمند و هشتصد هزار ریال سهم دانشگاه و جهت طرح 2 (عادی) ماهیانه مبلغ 1/030/000 ریال که پانصد و پانزده هزارریال سهم کارمند و پانصد و پانزده هزارریال سهم دانشگاه می باشد.

تبصره: لازم به توضیح می باشد منظور از طرح بدون سقف، پرداخت خسارت مطابق تعرفه های وزارت بهداشت و درمان بوده و پرداخت خسارت های بالاتر از تعرفه های وزارت بهداشت امکان پذیر نمی باشد.

فایل راهنمای بیمه تکمیلی دانا سال 1398


نظر شما :